ISO 7101:2023

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ٠٣ أكتوبر ٢٠٢٣

Healthcare organization management — Management systems for quality in healthcare organizations — Requirements

ملفات الوثيقة ISO 7101:2023

الإنجليزية 35 صفحات
الإصدار الحالي
70.93 BHD

مجال الوثيقة ISO 7101:2023

The purpose of this document is to provide organizations with requirements to deliver high-quality healthcare and specifies requirements for management systems for quality in healthcare organizations when an organization desires to:

a)       demonstrate its ability to consistently meet service user, stakeholder, and applicable statutory and regulatory requirements;

b)       enhance service user experience during the continuum of care and continually improve healthcare quality; and

c)        create and maintain processes that ensure timely, safe, effective, efficient, equitable, and people-centred care.

The requirements of this document are based on recognized best practices and are intended to be applicable to any organization providing healthcare services, regardless of its type, size, or the services it provides.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
BH GSO 150-2:2015
GSO 150-2:2013 
مواصفة قياسية بحرينية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
BH GSO 2055-1:2016
GSO 2055-1:2015 
لائحة فنية بحرينية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

ISO/TR 4752:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Biotechnology — Inventory of methods for detection of microbiological contamination in mammalian cell culture
ISO 21043-3:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Forensic sciences — Part 3: Analysis
ISO 19984-2:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Rubber and rubber products — Determination of biobased content — Part 2: Biobased carbon content
ISO/TS 6417:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Microfluidic pumps — Symbols and performance communication