ISO 18665:2022

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي
اعتمدت بتاريخ  15 فبراير 2022

Traditional Chinese medicine — Herbal decoction apparatus

أوعية السوائل المضغوطة. اسطوانات الغاز
* أوعية البخار المضغوط ، انظر 27.060.30 * استخدام الصلب في تخزين المواد المضغوطة، انظر 77.140.30
المراجل والمبادلات الحرارية
* المتبادلات الحرارية المستخدمة في الصناعة الكيميائية، انظر 71.120.30 * أجهزة التدفئة للمباني، انظر 97.100

ملفات الوثيقة ISO 18665:2022

null صفحات
الإصدار الحالي

مجال الوثيقة ISO 18665:2022

This document specifies the general requirements of herbal decoction apparatus with design pressures less than 0,1MPa. It includes both hermetic and non-hermetic decoction apparatus.

This document is applicable to herbal decoction apparatus for individual herbal formula prescriptions and for commercial use as well as private use. It also applies to the decocting part of the integrated apparatus of decoction and package.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
BH GSO 150-2:2015
GSO 150-2:2013 
مواصفة قياسية بحرينية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
BH GSO 150-1:2015
GSO 150-1:2013 
لائحة فنية بحرينية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الأول : فترات الصلاحية الإلزامية
GSO 150-1:2013
 
لائحة فنية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الأول : فترات الصلاحية الإلزامية

اعتمدت مؤخراً

ISO 52016-3:2023
 
مواصفة قياسية دولية
Energy performance of buildings — Energy needs for heating and cooling, internal temperatures and sensible and latent heat loads — Part 3: Calculation procedures regarding adaptive building envelope elements
ISO 23316-2:2023
 
مواصفة قياسية دولية
Tractors and machinery for agriculture and forestry — Electrical high-power interface 700 V DC / 480 V AC — Part 2: Physical interface
ISO/IEC TS 5928:2023
 
مواصفة قياسية دولية
Information technology — Cloud computing and distributed platforms — Taxonomy for digital platforms
ISO 32111:2023
 
مواصفة قياسية دولية
Transaction assurance in E-commerce — Principles and framework