ISO 11367:2025
مواصفة قياسية دولية
الإصدار الحالي
·
اعتمدت بتاريخ
١١ فبراير ٢٠٢٥
Service excellence — Principles and model for public service organizations
ملفات الوثيقة ISO 11367:2025
الإنجليزية
34 صفحات
الإصدار الحالي
71.41 BHD
مجال الوثيقة ISO 11367:2025
This document establishes the principles of public service excellence and gives guidance on a public service excellence model.
This document is applicable to public service organizations that deliver services and aim to provide an outstanding experience to their key stakeholders, such as the society (the citizens) they serve, and other partner organizations for the purpose of delivering excellent service.
الأكثر مبيعاً
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية

BH GSO 150-2:2015
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية بحرينية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية


BH GSO 2055-1:2016
GSO 2055-1:2015
لائحة فنية بحرينية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال


GSO 2055-1:2015
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً
ISO 21013-2:2025
مواصفة قياسية دولية
Cryogenic vessels — Pressure-relief accessories for cryogenic service — Part 2: Non-reclosable pressure-relief devices

ISO 19223-2:2025
مواصفة قياسية دولية
Lung ventilators and related equipment — Vocabulary and semantics — Part 2: High frequency and jet ventilation

ISO/IEC TR 23951:2025
مواصفة قياسية دولية
Information technology — Cloud computing — Best practices for using the cloud service level agreement (SLA) metric model


ISO/IEC 14496-32:2025
مواصفة قياسية دولية
Information technology — Coding of audio-visual objects — Part 32: File format reference software and conformance

