ISO 11367:2025

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ١١ فبراير ٢٠٢٥

Service excellence — Principles and model for public service organizations

ملفات الوثيقة ISO 11367:2025

الإنجليزية 34 صفحات
الإصدار الحالي
BHD 73.84

مجال الوثيقة ISO 11367:2025

This document establishes the principles of public service excellence and gives guidance on a public service excellence model.

This document is applicable to public service organizations that deliver services and aim to provide an outstanding experience to their key stakeholders, such as the society (the citizens) they serve, and other partner organizations for the purpose of delivering excellent service.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
BH GSO 150-2:2015
GSO 150-2:2013 
مواصفة قياسية بحرينية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
BH GSO 2055-1:2016
GSO 2055-1:2015 
لائحة فنية بحرينية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

ISO 22544:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Laboratory design — Vocabulary
ISO 6670:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Instant coffee — Sampling method for bulk units with liners
ISO/IEC TR 25219:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Personal identification — ISO-compliant driving licence — Considerations for early adopters of ISO/IEC 18013-7
ISO 13315-5:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Environmental management for concrete and concrete structures — Part 5: Execution of concrete structures