البحث في المواصفات
Loading facets. please wait
(80)
(19)
(6)
(0)
(0)
(13)
(7)
(3)
(1)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
جاري تصفية النتائج، الرجاء الانتظار...
IWA 40:2022
مواصفة قياسية دولية
Guidelines for virtual kitchen services
IWA 36:2022
مواصفة قياسية دولية
Guidelines for contactless delivery services
ISO 22458:2022
مواصفة قياسية دولية
Consumer vulnerability — Requirements and guidelines for the design and delivery of inclusive service

GSO ISO/TS 24520:2021
ISO/TS 24520:2017
مواصفة قياسية خليجية
أنشطة الخدمات المتعلقة بنظم إمدادات مياه الشرب وأنظمة الصرف الصحي - إدارة الأزمات - الممارسة الجيدة للجوانب التقنية


GSO ISO/TS 24522:2021
ISO/TS 24522:2019
مواصفة قياسية خليجية
عملية الكشف عن الحالة: إرشادات حول مرافق المياه ومياه الصرف الصحي


GSO ISO 24523:2021
ISO 24523:2017
مواصفة قياسية خليجية
الأنشطة الخدمية لنظم الإمداد بماء الشرب ونظم مياه الصرف -- إرشادات قياس أداء مرافق المياه


GSO ISO 18295-1:2021
ISO 18295-1:2017
مواصفة قياسية خليجية
مراكز الاتصال بالعملاء -- الجزء 1: متطلبات مراكز الاتصال بالعملاء


ISO/TR 24539:2021
مواصفة قياسية دولية
Service activities relating to drinking water supply, wastewater and stormwater systems — Examples of good practices for stormwater management

ISO 18513:2021
مواصفة قياسية دولية
Tourism services — Hotels and other types of tourism accommodation — Vocabulary

ISO 21620:2021
مواصفة قياسية دولية
Tourism and related services — Heritage hotels — Equipment and service requirements

ISO/TS 30421:2021
مواصفة قياسية دولية
Human resource management — Turnover and retention metrics

GSO ISO 17679:2021
ISO 17679:2016
مواصفة قياسية خليجية
السياحة والخدمات المرتبطة بها -- المنتجعات الصحية -- متطلبات الخدمات

