البحث في المواصفات

 

تصفية النتائج

جاري تصفية النتائج، الرجاء الانتظار...

نتائج البحث

النتائج 1 - 12 من 35 نتيجة Found 35 Standards
ISO/IEC TS 20000-15:2024
 
مواصفة قياسية دولية
Information technology — Service management — Part 15: Guidance on the application of Agile and DevOps principles in a service management system
ISO 13611:2024
 
مواصفة قياسية دولية
Interpreting services — Community interpreting — Requirements and recommendations
ISO/IEC 20000-1:2018/Amd 1:2024
 
تعديل فني لمواصفة قياسية دولية
Information technology — Service management — Part 1: Service management system requirements — Amendment 1: Climate action changes
ISO 23629-9:2023
 
مواصفة قياسية دولية
UAS traffic management (UTM) — Part 9: Interface between UTM service providers and users
ISO 31101:2023
 
مواصفة قياسية دولية
Robotics — Application services provided by service robots — Safety management systems requirements
ISO/IEC TS 20000-14:2023
 
مواصفة قياسية دولية
Information technology — Service management — Part 14: Guidance on the application of Service Integration and Management to ISO/IEC 20000-1
ISO/TS 23301:2023
 
مواصفة قياسية دولية
STEP geometry visualization services
ISO 23155:2022
 
مواصفة قياسية دولية
Interpreting services — Conference interpreting — Requirements and recommendations
BH GSO ISO/IEC TR 20000-12:2022
GSO ISO/IEC TR 20000-12:2021 
مواصفة قياسية بحرينية
تقنية المعلومات -- إدارة الخدمات -- الجزء 12: إرشادات عن العلاقة بين المواصفة القياسية ISO/IEC 20000-1:2011 وأطر إدارة الخدمات: نموذج نضج القدرات المتكامل للخدمات
ISO/IEC TS 20000-5:2022
 
مواصفة قياسية دولية
Information technology — Service management — Part 5: Implementation guidance for ISO/IEC 20000-1
BH GSO ISO/IEC 20000-6:2022
GSO ISO/IEC 20000-6:2021 
مواصفة قياسية بحرينية
تقنية المعلومات -- إدارة الخدمات -- الجزء 6: متطلبات جهات تدقيق ومنح شهادات اعتماد نظم إدارة الخدمات
BH GSO ISO/IEC TR 20000-11:2022
GSO ISO/IEC TR 20000-11:2021 
مواصفة قياسية بحرينية
تقنية المعلومات -- إدارة الخدمات -- الجزء 11: إرشادات عن العلاقة بين المواصفة القياسية ISO/IEC 20000-1:2011 وأطر إدارة الخدمات: مكتبة البنية التحتية لتقنية المعلومات (ITIL®)