ISO 23592:2021
مواصفة قياسية دولية
الإصدار الحالي
·
اعتمدت بتاريخ
١٧ يونيو ٢٠٢١
Service excellence — Principles and model
ملفات الوثيقة ISO 23592:2021
الإنجليزية
22 صفحات
الإصدار الحالي
60.4 BHD
مجال الوثيقة ISO 23592:2021
This document specifies service excellence terminology, principles and model to achieve outstanding customer experience and sustainable customer delight. It does not focus on the provision of basic customer service but on the provision of excellent service.
This document applies to all organizations delivering services, such as commercial organizations, public services and not-for-profit organizations.
الأكثر مبيعاً
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية

BH GSO 150-2:2015
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية بحرينية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية


BH GSO 2055-1:2016
GSO 2055-1:2015
لائحة فنية بحرينية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال


GSO 2055-1:2015
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً
ISO/TR 4752:2025
مواصفة قياسية دولية
Biotechnology — Inventory of methods for detection of microbiological contamination in mammalian cell culture

ISO 21043-3:2025
مواصفة قياسية دولية
Forensic sciences — Part 3: Analysis

ISO 19984-2:2025
مواصفة قياسية دولية
Rubber and rubber products — Determination of biobased content — Part 2: Biobased carbon content

ISO/TS 6417:2025
مواصفة قياسية دولية
Microfluidic pumps — Symbols and performance communication
