ISO 23592:2021

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ١٧ يونيو ٢٠٢١

Service excellence — Principles and model

ملفات الوثيقة ISO 23592:2021

الإنجليزية 22 صفحات
الإصدار الحالي
60.81 BHD

مجال الوثيقة ISO 23592:2021

This document specifies service excellence terminology, principles and model to achieve outstanding customer experience and sustainable customer delight. It does not focus on the provision of basic customer service but on the provision of excellent service.

This document applies to all organizations delivering services, such as commercial organizations, public services and not-for-profit organizations.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
BH GSO 150-2:2015
GSO 150-2:2013 
مواصفة قياسية بحرينية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
BH GSO 2055-1:2016
GSO 2055-1:2015 
لائحة فنية بحرينية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

ISO 21013-2:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Cryogenic vessels — Pressure-relief accessories for cryogenic service — Part 2: Non-reclosable pressure-relief devices
ISO 19223-2:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Lung ventilators and related equipment — Vocabulary and semantics — Part 2: High frequency and jet ventilation
ISO/IEC TR 23951:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Information technology — Cloud computing — Best practices for using the cloud service level agreement (SLA) metric model
ISO/IEC 14496-32:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Information technology — Coding of audio-visual objects — Part 32: File format reference software and conformance