ISO 20671-1:2021
مواصفة قياسية دولية
الإصدار الحالي
·
اعتمدت بتاريخ
٢٣ نوفمبر ٢٠٢١
Brand evaluation — Part 1: Principles and fundamentals
ملفات الوثيقة ISO 20671-1:2021
الإنجليزية
12 صفحات
الإصدار الحالي
30.36 BHD
مجال الوثيقة ISO 20671-1:2021
This document specifies the fundamentals and principles for brand evaluation, including an integrated framework for brand evaluation containing necessary brand input elements, output dimensions and sample indicators.
This document can be used in internal and external brand evaluation.
الأكثر مبيعاً
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية
BH GSO 150-2:2015
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية بحرينية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية
BH GSO 2055-1:2016
GSO 2055-1:2015
لائحة فنية بحرينية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
اعتمدت مؤخراً
ISO 11040-3:2025
مواصفة قياسية دولية
Prefilled syringes — Part 3: Seals for dental local anaesthetic cartridges
ISO/IEC 17839-1:2025
مواصفة قياسية دولية
Information technology — Biometric system-on-card — Part 1: Core requirements
ISO 5403-1:2025
مواصفة قياسية دولية
Leather — Determination of water resistance of flexible leather — Part 1: Repeated linear compression (penetrometer)
ISO 14577-6:2025
مواصفة قياسية دولية
Metallic materials — Instrumented indentation test for hardness and materials parameters — Part 6: Instrumented indentation test at elevated temperature