ISO 20671-1:2021
مواصفة قياسية دولية
الإصدار الحالي
·
اعتمدت بتاريخ
٢٣ نوفمبر ٢٠٢١
Brand evaluation — Part 1: Principles and fundamentals
ملفات الوثيقة ISO 20671-1:2021
الإنجليزية
12 صفحات
الإصدار الحالي
27.0 BHD
مجال الوثيقة ISO 20671-1:2021
This document specifies the fundamentals and principles for brand evaluation, including an integrated framework for brand evaluation containing necessary brand input elements, output dimensions and sample indicators.
This document can be used in internal and external brand evaluation.
الأكثر مبيعاً
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية
BH GSO 150-2:2015
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية بحرينية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية
BH GSO 2055-1:2016
GSO 2055-1:2015
لائحة فنية بحرينية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
اعتمدت مؤخراً
ISO/IEC 23090-31:2025
مواصفة قياسية دولية
Information technology — Coded representation of immersive media — Part 31: Haptics coding
ISO/CIE 8995-1:2025
مواصفة قياسية دولية
Light and lighting — Lighting of work places — Part 1: Indoor
ISO 6579-4:2025
مواصفة قياسية دولية
Microbiology of the food chain — Horizontal method for the detection, enumeration and serotyping of Salmonella — Part 4: Identification of monophasic Salmonella Typhimurium (1,4,[5],12:i:-) by polymerase chain reaction (PCR)
ISO 9466:2025
مواصفة قياسية دولية
Railway applications — Coating of passenger rail vehicles