ISO 20671-1:2021
مواصفة قياسية دولية
الإصدار الحالي
·
اعتمدت بتاريخ
٢٣ نوفمبر ٢٠٢١
Brand evaluation — Part 1: Principles and fundamentals
ملفات الوثيقة ISO 20671-1:2021
الإنجليزية
12 صفحات
الإصدار الحالي
29.95 BHD
مجال الوثيقة ISO 20671-1:2021
This document specifies the fundamentals and principles for brand evaluation, including an integrated framework for brand evaluation containing necessary brand input elements, output dimensions and sample indicators.
This document can be used in internal and external brand evaluation.
الأكثر مبيعاً
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية

BH GSO 150-2:2015
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية بحرينية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية


BH GSO 2055-1:2016
GSO 2055-1:2015
لائحة فنية بحرينية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال


GSO 2055-1:2015
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً
ISO 21013-2:2025
مواصفة قياسية دولية
Cryogenic vessels — Pressure-relief accessories for cryogenic service — Part 2: Non-reclosable pressure-relief devices

ISO 19223-2:2025
مواصفة قياسية دولية
Lung ventilators and related equipment — Vocabulary and semantics — Part 2: High frequency and jet ventilation

ISO/IEC TR 23951:2025
مواصفة قياسية دولية
Information technology — Cloud computing — Best practices for using the cloud service level agreement (SLA) metric model


ISO/IEC 14496-32:2025
مواصفة قياسية دولية
Information technology — Coding of audio-visual objects — Part 32: File format reference software and conformance

