ISO 18295-1:2017

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ٠٦ يوليو ٢٠١٧

Customer contact centres — Part 1: Requirements for customer contact centres

ملفات الوثيقة ISO 18295-1:2017

الإنجليزية 16 صفحات
الإصدار الحالي
45.83 BHD

مجال الوثيقة ISO 18295-1:2017

ISO 18295-1:2017 specifies service requirements for customer contact centres (CCC). It specifies a framework for any CCC that aims to assist in providing clients and customers with services that continuously and proactively meet or exceed their needs.

ISO 18295-1:2017 is applicable to both in-house (captive) and outsourced (third party operator) CCCs of all sizes, across all sectors and all interaction channels, including inbound and outbound. It specifies performance metrics (KPIs) as and where required.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
BH GSO 150-2:2015
GSO 150-2:2013 
مواصفة قياسية بحرينية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
BH GSO 2055-1:2016
GSO 2055-1:2015 
لائحة فنية بحرينية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

ISO 22552:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Space systems — Manufacturing readiness review
ISO/IEC TR 16088:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Information technology — Computer graphics, image processing and environmental representation — Constructs for visual positioning systems in mixed and augmented reality (MAR)
ISO 18618:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Dentistry — Interoperability of CAD/CAM systems
ISO 10286:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Gas cylinders — Vocabulary