ISO 18295-1:2017
مواصفة قياسية دولية
الإصدار الحالي
·
اعتمدت بتاريخ
٠٦ يوليو ٢٠١٧
Customer contact centres — Part 1: Requirements for customer contact centres
ملفات الوثيقة ISO 18295-1:2017
الإنجليزية
16 صفحات
الإصدار الحالي
45.83 BHD
مجال الوثيقة ISO 18295-1:2017
ISO 18295-1:2017 specifies service requirements for customer contact centres (CCC). It specifies a framework for any CCC that aims to assist in providing clients and customers with services that continuously and proactively meet or exceed their needs.
ISO 18295-1:2017 is applicable to both in-house (captive) and outsourced (third party operator) CCCs of all sizes, across all sectors and all interaction channels, including inbound and outbound. It specifies performance metrics (KPIs) as and where required.
الأكثر مبيعاً
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية

BH GSO 150-2:2015
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية بحرينية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية


BH GSO 2055-1:2016
GSO 2055-1:2015
لائحة فنية بحرينية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال


GSO 2055-1:2015
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً
ISO 22552:2025
مواصفة قياسية دولية
Space systems — Manufacturing readiness review

ISO/IEC TR 16088:2025
مواصفة قياسية دولية
Information technology — Computer graphics, image processing and environmental representation — Constructs for visual positioning systems in mixed and augmented reality (MAR)


ISO 18618:2025
مواصفة قياسية دولية
Dentistry — Interoperability of CAD/CAM systems

ISO 10286:2025
مواصفة قياسية دولية
Gas cylinders — Vocabulary
